Τελευταία Ενημέρωση 27 Σεπτεμβρίου, 2023
Διαδικασία για προσθήκη ή μεταβολή ΚΑΔ
Δικαιολογητικά για προσθήκη ή μεταβολή ΚΑΔ στην εφορία
-Βήμα 1 – Εφορία
Επικοινωνία με το Μητρώο της εφορίας που ανήκει η επιχείρηση. Στην περίπτωση που ο ΚΑΔ που θέλετε να προσθέσετε ανήκει στις ειδικές ομάδες με συγκεκριμένες απαιτήσεις, όπως για παράδειγμα άδεια υγειονομικού ενδιαφέροντος, θα προσκομίσετε επιπλέον τα αντίστοιχα δικαιολογητικά που απαιτούνται.
Για προσθήκη ΚΑΔ που έχουν προϋποθέσεις χώρου, είναι πιθανόν, ο προϊστάμενος της εφορίας να αναθέσει σε κάποιον υπάλληλο να κάνει επιτόπιο έλεγχο αυτοψίας στην επιχείρηση, για να διαπιστώσει τη δραστηριότητα.
Όλες οι δηλώσεις στο μητρώο για μεταβολές γίνονται εμπρόθεσμα μέσα σε ένα μήνα, δηλαδή μπορούν να πραγματοποιηθούν μεταβολές μέχρι 30 ημέρες πίσω χωρίς το πρόστιμο των 100 ευρώ.
Πρώτος τρόπος : αποστολή email στη ΔΟΥ
- Νέο έντυπο έναρξης-μεταβολής εργασιών Δ211
- Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας επιχειρηματία ή εταίρων
Δεύτερος τρόπος : Προσθήκη μέσω taxis
Προσθήκη ΚΑΔ μέσα από το σύστημα του ταξις αυτόματα, στα στοιχεία προσωποποιημένης πληροφόρησης. Ο σύνδεσμος είναι εδώ.
Τρίτος τρόπος : Μέσα από την εφαρμογή της εφορίας “Τα αιτήματα μου”
Συμπλήρωση και αποστολή εντύπου Δ211 μαζί με όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται.
-Βήμα 2 – Ενημέρωση για τη νέα δραστηριότητα
Εφόσον πάρουμε το αποδεικτικό από την εφορία, φαίνεται άμεσα στα στοιχεία επιχείρησης στο taxis και στην ουσία είμαστε έτοιμοι.
Θα πρέπει ωστόσο να ενημερώσουμε και άλλες υπηρεσίες αν αυτό χρειάζεται όπως το ΓΕΜΗ, τις Τράπεζες ή το ΙΚΑ εάν αφορά την πρόσληψη προσωπικού.
Αντικατάσταση σφραγίδας ή απόκτηση νέας και αλλαγή στοιχείων στην ταμειακή μηχανή (σε περίπτωση που αλλάζει ο κύριος ΚΑΔ).
Ποιοι είναι οι επιλέξιμοι ΚΑΔ και τι είναι ο ΚΑΔ δείτε εδώ
Η διαδικασία της ηλεκτρονικής αίτηση προσθήκης ΚΑΔ στον ΕΦΚΑ (Επέκταση-Αφαίρεση επιχειρηματικής δραστηριότητας) έχει καταργηθεί. Εαν χρειαστεί, θα πρέπει να γίνει συμπληρωματική αίτηση στον ΕΦΚΑ, μετά τη μεταβολή.
Σύγχρονο Λογιστικό γραφείο Θεσσαλονίκη – PKP IKE
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο [email protected] ή μέσω φόρμας επικοινωνίας
-Online συμβουλευτική
Αξιοποιήστε την υπηρεσία online συμβουλευτικής για να λύσετε φορολογικά θέματα και απορίες και για να σχεδιάσετε σωστά την έναρξη της επιχείρησης σας.
-Start My Business.gr – Σεμινάριο έναρξης επιχείρησης
Ο πιο πλήρης οδηγός για τη δημιουργία νέας επιχείρησης από το μηδέν μέσα από ένα online σεμινάριο με όλα τα σημαντικά θέματα για την έναρξη επιχείρησης και την ίδρυση μιας εταιρίας για να ενημερωθείτε κατάλληλα για το φορολογικό και νομικό πλαίσιο της σημερινής αγοράς.
Δείτε πληροφορίες και παρακολουθείστε το σεμινάριο
Δείτε περισσότερα άρθρα και δικαιολογητικά
-
Ηλεκτρονικές αποδείξεις 2023 – Τι ισχύει με το αφορολόγητο
-
Πως φορολογούνται τα εισοδήματα από ενοίκια
-
Τι χρειάζεται για να ξεκινήσεις μια νέα επιχείρηση
-
Επιχείρηση με έδρα το σπίτι. Τι ισχύει;
-
Τι είναι το Business Coaching
-
Πώς θα κάνετε έναρξη ατομικής επιχείρησης
-
Ίδρυση Ο.Ε. – Ε.Ε. διαδικασία
-
Σύσταση Ι.Κ.Ε. – Διαδικασία – Κόστος – Δικαιολογητικά
-
Πως θα μειώσετε τον φόρο και τον ΦΠΑ για την επιχείρηση σας
-
Πως επιλέγεις έναν καλό λογιστή
-
Μονοπρόσωπη ΙΚΕ ή ατομική επιχείρηση; Επιλογή νομικής μορφής
-
Σύσταση ΙΚΕ ή ΟΕ; Φορολογία επιχειρήσεων