Online Λογιστικές υπηρεσίες – Online συμβουλευτική

 

Το σύγχρονο λογιστικό γραφείο PKP IKE παρέχει εξ’ αποστάσεως λογιστικές υπηρεσίες σε όλη την Ελλάδα και το Εξωτερικό.

Η καινοτόμος υπηρεσία online συμβουλευτική υποστήριξη της ΠΚΠ ΙΚΕ είναι εξατομικευμένη και έρχεται με σκοπό :

  • να λύσει λογιστικές απορίες
  • να καθοδηγήσει σε άγνωστα φορολογικά μονοπάτια
  • να ενισχύσει τις επιχειρηματικές προσπάθειες κάνοντας αναλυτικό φορολογικό σχεδιασμό
  • να συμβουλεύσει για την καλύτερη επιλογή της νομική μορφής εταιρίας.
magnifying-onl3

Επιλέγετε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει σύμφωνα με τις ανάγκες σας

payonline-onl4

Πληρώνετε online άμεσα με τη χρήση της κάρτας σας και την διασφάλιση της τράπεζας Πειραιώς

onlinemeeting-onl2

Το ραντεβού συμβουλευτικής υλοποιείται εντός 7 εργάσιμων ημερών

Online Συμβουλευτική

Ολοκληρωμένη συνεδρία συμβουλευτικής υποστήριξης

  1. Συμβουλευτική στην επιλογή κατάλληλης νομικής μορφής εταιρίας
  2. Φορολογικός σχεδιασμός της επιχείρησης για την συγκεκριμένη δραστηριότητα
  3. Έναρξη επιχείρησης βήμα-βήμα, επιλογή σωστών κωδικών και συμπλήρωση του εντύπου Δ211
  4. Θέματα φορολογίας ακινήτων, AirBnB, booking, ενοικίων
  5. Φορολογία για κατοίκους και εισοδήματα εξωτερικού
  6. Σύγκριση φόρου για μισθωτό και ελ. επαγγελματία με καθεστώς μπλοκάκι
  7. Υπολογισμός μισθοδοσίας υπαλλήλων και εργασιακά θέματα
  8. Υπολογισμός και ανάλυση φόρου στο ακριβές εισόδημα που μας ενδιαφέρει

Διάρκεια: 45 λεπτά

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 50,00€

Online ερώτημα PKP

Απαντήσεις σε ένα φορολογικό θέμα μέσα από σύντομη επικοινωνία

  1. Λογιστικές απορίες και ερωτήσεις
  2. Ενημέρωση για τη διαδικασία κατοίκου εξωτερικού και επαναπατρισμό
  3. Φορολογικά θέματα και τρόποι χειρισμού
  4. Εισοδήματα από το εξωτερικό
  5. Βραχυχρόνιες μισθώσεις airbnb και booking
  6. Προυποθέσεις για χορήγηση επιδομάτων
  7. Φοροτεχνικές συμβουλές για κάλυψη τεκμηρίων και πόθεν έσχες
  8. Διαδικασία και ενέργειες κληρονόμου μετά το θάνατο συγγενικού προσώπου
  9. Φορολογία και κινήσεις από κληρονομιά-δωρεά
  10. Πληροφορίες για διαδικασίες και ενέργειες με την εφορία

Διάρκεια: 20 λεπτά

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 25,00€

Start My Business - ONLINE

Online σεμινάριο για την έναρξη νέας επιχείρησης

  1. Συστατικά επιτυχίας μιας επιχείρησης
  2. Εταιρικές μορφές επιχειρήσεων
  3. Επιλογή κατάλληλης νομικής μορφής
  4. Ανάλυση και σύγκριση της Ατομικής, Ομόρρυθμης-Ετερόρυθμης και ΙΚΕ εταιρίας
  5. Αναλυτικά βήματα έναρξης επιχείρησης και σύστασης εταιρίας
  6. Υπαγωγή στο ΓΕΜΗ
  7. ΚΑΔ – Άδεια λειτουργίας
  8. Κατηγορίες ΦΠΑ – Έκπτωση ΦΠΑ – Απαλλαγή
  9. Φορολογική έδρα – έδρα το σπίτι
  10. Ασφαλιστικές εισφορές ΕΦΚΑ
  11. Λογιστικά βιβλία Β’ και Γ’ κατηγορίας
  12. Συναλλαγές μέσω τράπεζας – Εμπορικός λογαριασμός και pos
  13. Φορολογία επιχειρήσεων αναλυτικά
  14. Έκδοση παραστατικών – Διαβίβαση στοιχείων στο Mydata
  15. Βασικές φορολογικές υποχρεώσεις και δηλωτικές ενέργειες
  16. Παρακολούθηση βιβλίων – Μητρώο παγίων
  17. Δαπάνες που αναγνωρίζονται και μειώνουν το φόρο
  18. Απασχόληση προσωπικού και εργοδοτικές υποχρεώσεις
  19. Κινήσεις για κάλυψη και κατοχύρωση της επιχείρησης
  20. Φορολογικοί έλεγχοι 
  21. Βασικοί τομείς του επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan)

 

Διαβάστε περισσότερα για το online σεμινάριο εδώ

Διάρκεια: 2 ώρες

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 30,00€

 

  1. Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025 στις 18:00
  2. E-learning ζωντανά μέσω Google Meet

Συμβουλευτική έναρξης επιχείρησης

Για ένα σωστό επιχειρηματικό ξεκίνημα

  1. Έναρξη ατομικής επιχείρησης
  2. Ίδρυση προσωπικής εταιρίας Ο.Ε.-Ε.Ε.
  3. Σύσταση ΙΚΕ εταιρίας – Σύσταση Μονοπρόσωπης ΙΚΕ
  4. Συμβουλευτική στην επιλογή νομικής μορφής εταιρίας
  5. Λογιστική καθοδήγηση και προτάσεις για μεγιστοποίηση κέρδους
  6. Βασικά θέματα Business Plan
  7. Φορολογικός σχεδιασμός της επιχείρησης
  8. Εξατομικευμένες προτάσεις για την ίδρυση της επιχείρησης
  9. Θέματα λειτουργίας της επιχείρησης
  10. Πως θα γίνει η έναρξη επιχείρησης και η επιλογή σωστών κωδικών ΚΑΔ
  11. Τρόποι και εργαλεία προφύλαξης και οχύρωσης της επιχείρησης
  12. Συμβουλές και ειδικά θέματα πριν και μετά την έναρξη
  13. Φορολογικοί έλεγχοι και εικόνα της επιχείρησης

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Διάρκεια: 2 συναντήσεις των 60 λεπτών

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 140,00€

 

  1. Οι συναντήσεις μπορούν να γίνουν είτε online μέσω Google Meet/skype είτε από κοντά στα γραφεία μας στη Θεσσαλονίκη.
  2. Στα εταιρικά σχήματα, είναι απαραίτητο να συνδεθούν όλοι οι συνέταιροι-διαχειριστές.

Online σεμινάριο εκπαίδευσης νέων λογιστών

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους λογιστές

  1. Ίδρυση και ανάπτυξη λογιστικού γραφείου
  2. Παρακολούθηση υποχρεώσεων μιας επιχείρησης όλο το οικονομικό έτος
  3. Εισφορές ΕΦΚΑ και θέματα ΚΕΑΟ
  4. Επιλογή κατάλληλης νομικής μορφής
  5. Έναρξη ατομικής επιχείρησης – Μεταβολές – Διακοπή
  6. Σύσταση – Μεταβολή προσωπικής εταιρίας Ο.Ε. – Ε.Ε.
  7. Διαδικασίες ίδρυσης ΙΚΕ
  8. Υπαγωγή στο ΓΕΜΗ
  9. Λογιστικά βιβλία Β’ και Γ’ κατηγορίας
  10. Βασικές φορολογικές υποχρεώσεις και δηλωτικές ενέργειες
  11. Τραπεζικές υποχρεώσεις μιας επιχείρησης
  12. Δαπάνες που αναγνωρίζονται και μειώνουν το φόρο
  13. Δηλώσεις ΦΠΑ – Μέθοδοι συμφωνίας με τα βιβλία
  14. Φορολογικοί έλεγχοι
  15. Φορολογικές δηλώσεις Φυσικών και Νομικών Προσώπων
  16. Μεταβιβάσεις ακινήτων – Ε9
  17. Χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα ενός λογιστικού γραφείου

Διάρκεια: 4 εβδομάδες 

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 250,00€

Ίδρυση εταιρίας Ο.Ε. - Ε.Ε. - Ι.Κ.Ε. ηλεκτρονικά

Διεκπεραίωση σύστασης εταιρίας μέσα από το ΓΕΜΗ - Υπηρεσία μίας Στάσης

  1. Ραντεβού προετοιμασίας και φορολογικός σχεδιασμός
  2. Καθοδήγηση και ανάλυση κινήσεων και ενεργειών πριν και μετά την σύσταση
  3. Σύστασης Ομόρρυθμης – Ετερόρρυθμης – Ιδιωτικής Κεφαιλαιουχικής εταιρίας
  4. Διαδικασία ίδρυσης μέσα από το ΓΕΜΗ με πρότυπο καταστατικό
  5. Εγγραφή στον ΕΦΚΑ για τους εταίρους και διαχειριστές
  6. Απογραφή στον ΕΦΚΑ για πρόσληψη προσωπικού και προυπολογισμός ετήσιου μισθοδοτικού κόστους
  7. Εγγραφή στο μητρώο πραγματικών δικαιούχων
  8. Χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα της εταιρίας
  9. Δυνατότητα επικοινωνίας με το συνεργαζόμενο νομικό τμήμα του e-nomika

Διάρκεια: 1 εβδομάδα

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 200,00€

Πληροφορίες για την υλοποίηση του online ραντεβού

Τρόποι και μέσα επικοινωνίας

  • Όλα τα ραντεβού μπορούν να υλοποιηθούν είτε εξ αποστάσεως (online), είτε δια ζώσης στο γραφείο της Περαίας ή της Θεσσαλονίκης.
  • Video κλήση με εικόνα και ήχο, μέσω Google Meet ή Skype
  • Τηλεφωνική επικοινωνία μόνο με ήχο, μέσω σταθερού/κινητού ή Viber αριθμού
  • Τεχνικές προυποθέσεις είναι μια καλή σύνδεση δικτύου και ένα όσο το δυνατόν πιο ήσυχο περιβάλλον με τις ελάχιστες παρεμβολές.
  • Το ραντεβού συμβουλευτικής μπορεί να υλοποιηθεί μόνο στην Ελληνική γλώσσα.

Προγραμματισμός online ραντεβού

  • Αμέσως μετά την εξόφληση της υπηρεσίας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της αγοράς και στη συνέχεια θα λάβετε απάντηση μέσω email για τον προγραμματισμό του ραντεβού σας εντός 2 εργάσιμων ημερών, συνήθως βέβαια η απάντηση του λογιστικού γραφείου αποστέλλεται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη μέρα.
  • Το ραντεβού συμβουλευτικής υλοποιείται μέσα σε ένα διάστημα από 2 έως 7 εργάσιμων ημερών μετά την πληρωμή σας. Για τα πρωινά ραντεβού υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα και υλοποιούνται πιο άμεσα.
  • Πιθανές ώρες ραντεβού: Δευτέρα έως Παρασκευή πρωινά στις 10:00-13:00 και απογεύματα 18:00

Θέματα online συμβουλευτικής

  • Τα θέματα της συμβουλευτικής αφορούν κατά κύριο λόγο τους τομείς της λογιστικής και φορολογικής επιστήμης.
  • Απορίες σχετικά με επιδοτούμενα προγράμματα ΕΣΠΑ και αναπτυξιακού νόμου, είναι κάτι διαφορετικό και χρειάζεται ξεχωριστή επικοινωνία με εξειδικευμένο σύμβουλο.
  • Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα επιχειρηματικής δραστηριότητας παρέχονται μόνο για επιχειρήσεις που έχουν ή θα έχουν την έδρα τους εντός Ελλάδος.

Υπηρεσία μιας στάσης –  Ίδρυση ατομικής επιχείρησης ή εταιρίας

  • Εαν το εγχείρημα σας βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο και δεν έχει φτάσει ακόμη σε φάση υλοποίησης, καλύτερα θα ήταν να προγραμματίσετε πρώτα ένα ραντεβού συμβουλευτικής και μετά να αγοράστε την υπηρεσία για την ίδρυση της επιχείρησης.
  • Προϋπόθεση των παραπάνω προθεσμιών ίδρυσης επιχείρησης, είναι να υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα τα δικαιλογητικά για την έδρα (μισθωτήριο, υπεύθυνες δηλώσεις κλπ).
  • Τα παράβολα εγγραφής στο ΓΕΜΗ καταβάλλονται από τον ίδιο τον επιχειρηματία.

Εαν χρειάζεστε πληροφορίες πριν την αγορά υπηρεσίας, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή   μέσω Φόρμας Επικοινωνίας