Online Λογιστικές υπηρεσίες – Online συμβουλευτική

 

Το σύγχρονο λογιστικό γραφείο PKP IKE παρέχει εξ’ αποστάσεως λογιστικές υπηρεσίες σε όλη την Ελλάδα και το Εξωτερικό.

Η καινοτόμος υπηρεσία online συμβουλευτική υποστήριξη της ΠΚΠ ΙΚΕ είναι εξατομικευμένη και έρχεται με σκοπό :

  • να λύσει λογιστικές απορίες
  • να καθοδηγήσει σε άγνωστα φορολογικά μονοπάτια
  • να ενισχύσει τις επιχειρηματικές προσπάθειες κάνοντας αναλυτικό φορολογικό σχεδιασμό
  • να συμβουλεύσει για την καλύτερη επιλογή της νομική μορφής εταιρίας.
magnifying-onl3

Επιλέγετε το πρόγραμμα ή την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει

payonline-onl4

Πληρώνετε online άμεσα με τη χρήση της κάρτας σας.

onlinemeeting-onl2

Το ραντεβού συμβουλευτικής υλοποιείται στο διάστημα 2 έως 7 εργάσιμων ημερών

Online Συμβουλευτική

Ολοκληρωμένη συνεδρία συμβουλευτικής υποστήριξης

  1. Συμβουλευτική στην επιλογή κατάλληλης νομικής μορφής εταιρίας
  2. Φορολογικός σχεδιασμός της επιχείρησης για την συγκεκριμένη δραστηριότητα
  3. Έναρξη επιχείρησης βήμα-βήμα, επιλογή σωστών κωδικών και συμπλήρωση του εντύπου Δ211
  4. Θέματα φορολογίας ακινήτων, AirBnB, booking, ενοικίων
  5. Φορολογία για κατοίκους και εισοδήματα εξωτερικού
  6. Σύγκριση φόρου για μισθωτό και ελ. επαγγελματία με καθεστώς μπλοκάκι
  7. Υπολογισμός μισθοδοσίας υπαλλήλων και εργασιακά θέματα
  8. Υπολογισμός και ανάλυση φόρου στο ακριβές εισόδημα που μας ενδιαφέρει

Διάρκεια: 45 λεπτά

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 50,00€

Online ερώτημα PKP

Απαντήσεις σε ένα φορολογικό θέμα μέσα από σύντομη επικοινωνία

  1. Λογιστικές απορίες και ερωτήσεις
  2. Ενημέρωση για τη διαδικασία κατοίκου εξωτερικού και επαναπατρισμό
  3. Φορολογικά θέματα και τρόποι χειρισμού
  4. Εισοδήματα από το εξωτερικό
  5. Βραχυχρόνιες μισθώσεις airbnb και booking
  6. Προυποθέσεις για χορήγηση επιδομάτων
  7. Φοροτεχνικές συμβουλές για κάλυψη τεκμηρίων και πόθεν έσχες
  8. Διαδικασία και ενέργειες κληρονόμου μετά το θάνατο συγγενικού προσώπου
  9. Φορολογία και κινήσεις από κληρονομιά-δωρεά
  10. Πληροφορίες για διαδικασίες και ενέργειες με την εφορία

Διάρκεια: 20 λεπτά

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 25,00€

Start My Business - ONLINE

Online σεμινάριο για την έναρξη νέας επιχείρησης

  1. Συστατικά επιτυχίας μιας επιχείρησης
  2. Εταιρικές μορφές επιχειρήσεων
  3. Επιλογή κατάλληλης νομικής μορφής
  4. Ανάλυση και σύγκριση της Ατομικής, Ομόρρυθμης-Ετερόρυθμης και ΙΚΕ εταιρίας
  5. Αναλυτικά βήματα έναρξης επιχείρησης και σύστασης εταιρίας
  6. Υπαγωγή στο ΓΕΜΗ
  7. ΚΑΔ – Άδεια λειτουργίας
  8. Κατηγορίες ΦΠΑ – Έκπτωση ΦΠΑ – Απαλλαγή
  9. Φορολογική έδρα – έδρα το σπίτι
  10. Ασφαλιστικές εισφορές ΕΦΚΑ
  11. Λογιστικά βιβλία Β’ και Γ’ κατηγορίας
  12. Συναλλαγές μέσω τράπεζας – Εμπορικός λογαριασμός και pos
  13. Φορολογία επιχειρήσεων αναλυτικά
  14. Έκδοση παραστατικών – Διαβίβαση στοιχείων στο Mydata
  15. Βασικές φορολογικές υποχρεώσεις και δηλωτικές ενέργειες
  16. Παρακολούθηση βιβλίων – Μητρώο παγίων
  17. Δαπάνες που αναγνωρίζονται και μειώνουν το φόρο
  18. Απασχόληση προσωπικού και εργοδοτικές υποχρεώσεις
  19. Κινήσεις για κάλυψη και κατοχύρωση της επιχείρησης
  20. Φορολογικοί έλεγχοι 
  21. Βασικοί τομείς του επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan)

 

Διαβάστε περισσότερα για το online σεμινάριο εδώ

Διάρκεια: 2 ώρες

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 30,00€

 

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024 στις 18:00

E-learning ζωντανά μέσω Google Meet

Start My Business - ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ

Δια ζώσης σεμινάριο για την έναρξη νέας επιχείρησης

  1. Συστατικά επιτυχίας μιας επιχείρησης
  2. Εταιρικές μορφές επιχειρήσεων
  3. Επιλογή κατάλληλης νομικής μορφής
  4. Ανάλυση και σύγκριση της Ατομικής, Ομόρρυθμης-Ετερόρυθμης και ΙΚΕ εταιρίας
  5. Αναλυτικά βήματα έναρξης επιχείρησης και σύστασης εταιρίας
  6. Υπαγωγή στο ΓΕΜΗ
  7. ΚΑΔ – Άδεια λειτουργίας
  8. Κατηγορίες ΦΠΑ – Έκπτωση ΦΠΑ – Απαλλαγή
  9. Φορολογική έδρα – έδρα το σπίτι
  10. Ασφαλιστικές εισφορές ΕΦΚΑ
  11. Λογιστικά βιβλία Β’ και Γ’ κατηγορίας
  12. Συναλλαγές μέσω τράπεζας – Εμπορικός λογαριασμός και pos
  13. Φορολογία επιχειρήσεων αναλυτικά
  14. Έκδοση παραστατικών – Διαβίβαση στοιχείων στο Mydata
  15. Βασικές φορολογικές υποχρεώσεις και δηλωτικές ενέργειες
  16. Παρακολούθηση βιβλίων – Μητρώο παγίων
  17. Δαπάνες που αναγνωρίζονται και μειώνουν το φόρο
  18. Απασχόληση προσωπικού και εργοδοτικές υποχρεώσεις
  19. Κινήσεις για κάλυψη και κατοχύρωση της επιχείρησης
  20. Φορολογικοί έλεγχοι 
  21. Βασικοί τομείς του επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan)

Διάρκεια: 3 ώρες

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 50,00€

 

Τσιμισκή 5, Κέντρο Θεσσαλονίκης

-ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ- Κάλυψη συμμετοχών

Έναρξη ατομικής επιχείρησης ηλεκτρονικά

Διεκπεραίωση έναρξης εργασιών σε όλη την Ελλάδα - Υπηρεσία μίας Στάσης

  1. Ραντεβού προετοιμασίας και φορολογικός σχεδιασμός
  2. Καθοδήγηση και ανάλυση κινήσεων και ενεργειών πριν και μετά την έναρξη
  3. Επιλογή των πιο κατάλληλων κωδικών ΚΑΔ
  4. Διαδικασία έναρξης ατομικής επιχείρησης στη ΔΟΥ της έδρας
  5. Ολοκλήρωση εγγραφής στον ΕΦΚΑ
  6. Εγγραφή της επιχείρησης στο ΓΕΜΗ και καταχώρηση διακτριτικού τίτλου 
  7. Απογραφή στον ΕΦΚΑ για πρόσληψη προσωπικού και προυπολογισμός ετήσιου μισθοδοτικού κόστους
  8. Δυνατότητα επικοινωνίας με το συνεργαζόμενο νομικό τμήμα του e-nomika
  9. Χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα της επιχείρησης

Διάρκεια: 1 με 4 εβδομάδες (Σύμφωνα με τους ρυθμούς της αρμόδιας ΔΟΥ)

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 150,00€

Ίδρυση εταιρίας Ο.Ε. - Ε.Ε. - Ι.Κ.Ε. ηλεκτρονικά

Διεκπεραίωση σύστασης εταιρίας μέσα από το ΓΕΜΗ - Υπηρεσία μίας Στάσης

  1. Ραντεβού προετοιμασίας και φορολογικός σχεδιασμός
  2. Καθοδήγηση και ανάλυση κινήσεων και ενεργειών πριν και μετά την σύσταση
  3. Σύστασης Ομόρρυθμης – Ετερόρρυθμης – Ιδιωτικής Κεφαιλαιουχικής εταιρίας
  4. Διαδικασία ίδρυσης μέσα από το ΓΕΜΗ με πρότυπο καταστατικό
  5. Εγγραφή στον ΕΦΚΑ για τους εταίρους και διαχειριστές
  6. Απογραφή στον ΕΦΚΑ για πρόσληψη προσωπικού και προυπολογισμός ετήσιου μισθοδοτικού κόστους
  7. Εγγραφή στο μητρώο πραγματικών δικαιούχων
  8. Χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα της εταιρίας
  9. Δυνατότητα επικοινωνίας με το συνεργαζόμενο νομικό τμήμα του e-nomika

Διάρκεια: 1 εβδομάδα

Συνολικό κόστος με ΦΠΑ: 200,00€

Πληροφορίες για την υλοποίηση του online ραντεβού

Τρόποι και μέσα επικοινωνίας

  • Όλα τα ραντεβού μπορούν να υλοποιηθούν είτε εξ αποστάσεως (online), είτε δια ζώσης στο γραφείο της Περαίας ή της Θεσσαλονίκης.
  • Video κλήση με εικόνα και ήχο, μέσω Google Meet ή Skype
  • Τηλεφωνική επικοινωνία μόνο με ήχο, μέσω σταθερού/κινητού ή Viber αριθμού
  • Τεχνικές προυποθέσεις είναι μια καλή σύνδεση δικτύου και ένα όσο το δυνατόν πιο ήσυχο περιβάλλον με τις ελάχιστες παρεμβολές.
  • Το ραντεβού συμβουλευτικής μπορεί να υλοποιηθεί μόνο στην Ελληνική γλώσσα.

Προγραμματισμός online ραντεβού

  • Αμέσως μετά την εξόφληση της υπηρεσίας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της αγοράς και στη συνέχεια θα λάβετε απάντηση μέσω email για τον προγραμματισμό του ραντεβού σας εντός 2 εργάσιμων ημερών, συνήθως βέβαια η απάντηση του λογιστικού γραφείου αποστέλλεται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη μέρα.
  • Το ραντεβού συμβουλευτικής υλοποιείται μέσα σε ένα διάστημα από 2 έως 7 εργάσιμων ημερών μετά την πληρωμή σας. Για τα πρωινά ραντεβού υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα και υλοποιούνται πιο άμεσα.
  • Πιθανές ώρες ραντεβού: Δευτέρα έως Παρασκευή πρωινά στις 10:00-13:00 και απογεύματα 18:00

Θέματα online συμβουλευτικής

  • Τα θέματα της συμβουλευτικής αφορούν κατά κύριο λόγο τους τομείς της λογιστικής και φορολογικής επιστήμης.
  • Απορίες σχετικά με επιδοτούμενα προγράμματα ΕΣΠΑ και αναπτυξιακού νόμου, είναι κάτι διαφορετικό και χρειάζεται ξεχωριστή επικοινωνία με εξειδικευμένο σύμβουλο.
  • Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα επιχειρηματικής δραστηριότητας παρέχονται μόνο για επιχειρήσεις που έχουν ή θα έχουν την έδρα τους εντός Ελλάδος.

Υπηρεσία μιας στάσης –  Ίδρυση ατομικής επιχείρησης ή εταιρίας

  • Εαν το εγχείρημα σας βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο και δεν έχει φτάσει ακόμη σε φάση υλοποίησης, καλύτερα θα ήταν να προγραμματίσετε πρώτα ένα ραντεβού συμβουλευτικής και μετά να αγοράστε την υπηρεσία για την ίδρυση της επιχείρησης.
  • Προϋπόθεση των παραπάνω προθεσμιών ίδρυσης επιχείρησης, είναι να υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα τα δικαιλογητικά για την έδρα (μισθωτήριο, υπεύθυνες δηλώσεις κλπ).
  • Τα παράβολα εγγραφής στο ΓΕΜΗ καταβάλλονται από τον ίδιο τον επιχειρηματία.

Εαν χρειάζεστε πληροφορίες πριν την αγορά υπηρεσίας, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή   μέσω Φόρμας Επικοινωνίας