Τελευταία Ενημέρωση 16 Οκτωβρίου, 2024
Διαδικασία Ίδρυσης Ο.Ε. – Ε.Ε.
Η σύσταση ομόρρυθμης εταιρίας (ΟΕ) και η έναρξη ετερόρρυθμης εταιρίας (ΕΕ) πραγματοποιούνται μέσω της Υπηρεσίας Μιας Στάσης (ΥΜΣ), που λειτουργεί στο ΓΕΜΗ.
Η υπηρεσία του ΓΕΜΗ (Γενικό εμπορικό μητρώο) αναλαμβάνει να προχωρήσει στην έκδοση ΑΦΜ και κλειδαρίθμου για το σύστημα taxis για την εταιρία, αφού έχουν συγκεντρωθεί όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Βασικά χαρακτηριστικά της ΟΕ είναι τα εξής :
- Δεν χρειάζεται συμβολαιογραφικό έγγραφο για την σύσταση της, αντιθέτως αρκεί ένα ιδιωτικό συμφωνητικό. Συστήνουμε όμως τη σύνταξη καταστατικού να την αναλαμβάνει κάποιος δικηγόρος ή νομικός σύμβουλος
- Δεν απαιτεί συγκεκριμένο ύψος εταιρικού κεφαλαίου για να συσταθεί μια Ο.Ε.
- Οι εταίροι της ομόρρυθμης εταιρείας ευθύνονται με την προσωπική τους περιουσία για όλες τις υποχρεώσεις της εταιρείας.
Διαδικασία έναρξης ΟΕ-ΕΕ
Βασικά δικαιολογητικά σύστασης ΟΕ-ΕΕ
- Αίτηση – Υπεύθυνη δήλωση – Εξουσιοδότηση στο ΓΕΜΗ βάση παραρτήματος : Έντυπο με ιδρυτή Φυσικό πρόσωπο, Έντυπο με ιδρυτή Νομικό πρόσωπο
- Καταστατικό σύστασης, πρωτότυπο και υπογεγραμμένο (Πρότυπο καταστατικό ΟΕ και Πρότυπο καταστατικό ΕΕ σύμφωνα με το ΓΕΜΗ)
- Δυο καταστατικά της υπό σύσταση ΟΕ-ΕΕ σε έντυπη μορφή ενυπόγραφα από τους ιδρυτές ή από τους έχοντες ειδική συμβολαιογραφική πληρεξουσιότητα και ένα σε ηλεκτρονική επεξεργάσιμη μορφή (doc).
- Αποδεικτικό έδρας : Μισθωτήριο συμβόλαιο στο ΑΦΜ του εκπροσώπου , αναρτημένο στο ταξις
- Το νέο έντυπο έναρξης εργασιών Δ211
- Τέλος χορηγείται η βεβαίωση σύστασης και αποδεικτικά ΑΦΜ
Επιπλέον δικαιολογητικά που μπορεί να χρειάζεται :
- Φωτοτυπίες αστυνομικών ταυτοτήτων των εταίρων ή Διαβατήριο σε ισχύ για πολίτες κράτους μέλους της ΕΕ, Διαβατήριο και Άδεια Διαμονής για πολίτες κράτους εκτός ΕΕ
- Πτυχίο-Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (εφόσον απαιτείται)
- Προέγκριση άδειας υγειονομικού ενδιαφέροντος – Άδεια εκμετάλλευσης του χώρου από Δήμο (Εφόσον απαιτείται. Κυρίως για συγκεκριμένα επαγγέλματα όπως κυλικείο, φούρνος, εστιατόριο, κομμωτήριο κτλ)
- Λογαριασμός τραπέζης των ιδρυτών (Σε περίπτωση που προκύψει κάποιο ποσό προς επιστροφή)
- Καθορισμός ειδικού εκπροσώπου των εταίρων με τα στοιχεία επικοινωνίας του, σε περίπτωση που το ΓΕΜΗ χρειαστεί διευκρινήσεις ή δικαιολογητικά
Κόστος εγγραφής – συνδρομής στο ΓΕΜΗ – Επιμελητήριο
Καταβολή ανταποδοτικού ποσού 51,20€ για ΟΕ-ΕΕ προς το ΓΕΜΗ, τέλος καταχώρησης 10,00€, ετήσια συνδρομή επιμελητηρίου. Τα ποσά αυτά δεν επιστρέφονται σε περίπτωση που η σύσταση δεν ολοκληρωθεί.
Ετήσια συνδρομή ΓΕΜΗ : 80,00€ / έτος και Επιμελητήριο : 31,00€ / έτος
Εισφορές υπέρ Ταμείου Νομικών : 0,5% επί του κεφαλαίου
Σύσταση ΟΕ-ΕΕ – Υπηρεσία μίας στάσης (ΥΜΣ) μέσω του ΓΕΜΗ
Η ΥΜΣ ελέγχει όλες τις προσκομιζόμενες αιτήσεις και τα συνυποβαλλόμενα έγγραφα ως προς την πληρότητα των στοιχείων τους. Σε περίπτωση που κάποιο έγγραφο λείπει, τάσσει προθεσμία για την προσκόμισή του. Όταν η σύσταση ΟΕ-ΕΕ γίνεται μέσω μετατροπής από άλλη εταιρία, δεν πραγματοποιείται η διαδικασία από την ΥΜΣ
Προϋποθέσεις εγγραφής των εταίρων στο ΕΦΚΑ δεν ελέγχονται στη διαδικασία σύστασης ΟΕ-ΕΕ. Οι έτεροι είναι υπόχρεοι να διευθετήσουν εκκρεμότητες με τον ασφαλιστικό τους φορέα. Επίσης αποτελεί αρμοδιότητα των εταίρων να ενημερώσουν τον ΕΦΚΑ για τη σύσταση νέας εταιρίας.
Η σύσταση ΟΕ-ΕΕ μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω της πλατφόρμας της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Μίας Στάσης (e-ΥΜΣ), χωρίς τη μετάβαση σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία.
Ίδρυση ΟΕ-ΕΕ μέσω e-ΥΜΣ στο ΓΕΜΗ – Έναρξη επιχείρησης ηλεκτρονικά
Η σύσταση εταιρείας πραγματοποιείται εξολοκλήρου ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους ιδρυτές, μέσω ειδικής πλατφόρμας του ΓΕΜΗ https://eyms.businessportal.gr
Καθώς δεν γίνεται να αναρτηθεί άλλο καταστατικό, θα πρέπει να καταχωρηθεί ένα πρότυπο καταστατικό, συμπληρωμένο από την ηλεκτρονική φόρμα με τα απαραίτητα στοιχεία και μετά το ν έλεγχο διαθέσιμης επωνυμίας για την εταιρεία.
Το κόστος για τη σύσταση επιχείρησης ηλεκτρονικά είναι χαμηλότερο με αυτό που καταβάλλεται για τη σύσταση με τον κλασικό τρόπο, αφού δεν ζητείται παράβολο σύστασης.
Το πρότυπο καταστατικό υπογράφεται από τους ιδρυτές της επιχείρησης ηλεκτρονικά. Αν δεν χρησιμοποιηθούν τα πρότυπα καταστατικά, τότε η επιχείρηση θα πρέπει να συσταθεί στις κλασικές Υπηρεσίες Μιας Στάσης των Επιμελητηρίων.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης, το σύστημα της e-ΥΜΣ:
- χορηγεί αριθμό ΓΕΜΗ και Κωδικό Αριθμό Καταχώρισης (ΚΑΚ) της σύστασης
- δημιουργεί ηλεκτρονικό Φάκελο και Μερίδα της εταιρείας στο ΓΕΜΗ
- αποδίδει κωδικούς πρόσβασης για τον διαδικτυακό τόπο του ΓΕΜΗ
- διαβιβάζει στο TAXIS τα στοιχεία μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας της ΑΑΔΕ προκειμένου η εταιρεία να λάβει ΑΦΜ και κλειδάριθμο
- προβαίνει σε ανακοίνωση της σύστασης της εταιρείας
Ποιοι ΚΑΔ εξαιρούνται από τη διαδικασία της Υπηρεσίας Μίας Στάσης;
- 56101106 Υπηρεσίες παροχής γευμάτων από κέντρο διασκέδασης – κοσμική ταβέρνα
- 56301009 Υπηρεσίες που παρέχονται από κέντρο διασκέδασης – καμπαρέ ή νάιτ κλαμπ
- 56301010 Υπηρεσίες που παρέχονται από κέντρο διασκέδασης – καφωδείο
- 56301011 Υπηρεσίες που παρέχονται από κέντρο διασκέδασης – μπουάτ
- 56301012 Υπηρεσίες που παρέχονται από κέντρο διασκέδασης – ντισκοτέκ
- 90041009 Υπηρεσίες αιθουσών συναυλιών
- 93211001 Υπηρεσίες γουότερ παρκ (νεροτσουλήθρων κλπ)
- 93211002 Υπηρεσίες λούνα παρκ
- 93291905 Υπηρεσίες παιδότοπου
Δήλωση ΚΑΔ (Κωδικός αριθμός δραστηριότητας)
ΚΑΔ είναι ο κωδικός αριθμός δραστηριότητας που πρέπει να έχει δηλώσει ο κάθε επαγγελματίας ή εταιρεία. Αυτός θα πρέπει να ταιριάζει όσο γίνεται περισσότερο στο πραγματικό αντικείμενο δραστηριότητας και την εικόνα της επιχείρησης. Πρέπει απαραίτητα να δηλώσετε έναν κύριο ΚΑΔ και μετά όσους δευτερεύοντες θέλετε, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα αν ο ένας είναι εντελώς διαφορετικός με τους υπόλοιπους. Έχετε το δικαίωμα να ασχοληθείτε με όσες δραστηριότητες επιθυμείτε.
Μεγάλη προσοχή εδώ καθώς ο κάθε κωδικός μπορεί να απαιτεί πρόσθετα δικαιολογητικά όπως πχ. άδεια λειτουργίας από το Δήμο ή άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, να χρειάζεται διαφορετική λογιστική παρακολούθηση ή να απαιτείται ειδικά διαμορφωμένος χώρος. Δυστυχώς οι κωδικοί αυτοί ισχύουν από το 2008 και δεν έχουν προσαρμοστεί στα σύγχρονα δεδομένα. Εάν δεν βρίσκετε την ονομασία ακριβώς, θα επιλέξετε έναν παραπλήσιο μαζί με την ταυτόχρονη έγκριση της εφορίας. Βρείτε τους ΚΑΔ και δείτε λεπτομέρειες εδώ
Αξιοποιήστε την υπηρεσία online συμβουλευτικής για να λύσετε φορολογικά θέματα και απορίες και για να σχεδιάσετε σωστά την έναρξη της επιχείρησης σας. Περισσότερα εδώ.
Φορολογία επιχειρήσεων
Φορολογία Ομόρρυθμης και Ετερόρρυθμης εταιρίας (ΟΕ-ΕΕ) 2023
Ενιαίος φορολογικός συντελεστής : 22% ανεξάρτητα το ύψος κερδών.
Η προκαταβολή φόρου καταβάλλεται την πρώτη χρονιά και στη συνέχεια κάθε χρόνο επιστρέφεται και προκαταβάλλεται ο φόρος της επόμενης χρήσης. Συνεπώς μετά το πρώτο έτος, εάν τα εισοδήματα μένουν σταθερά, δεν γίνεται αντιληπτή η επιβάρυνση.
Ο συντελεστής προκαταβολής φόρου είναι 80%.
Το ποσοστό αυτό μειώνεται κατά πενήντα τοις εκατό (50%) για τα νέα νομικά πρόσωπα το πρώτο οικονομικό έτος από τη δήλωση έναρξης εργασιών τους.
Οι ΟΕ-ΕΕ εταιρείες δεν έχουν φόρο στη διανομή κερδών, αφού όλα τα κέρδη ανήκουν στους εταίρους και μοιράζονται υποχρεωτικά.
Το τέλος επιτηδεύματος στις εταιρείες και τις επιχειρήσεις
- 800 ευρώ ετησίως, για νομικά πρόσωπα που ασκούν εμπορική επιχείρηση και έχουν την έδρα τους σε τουριστικούς τόπους και σε πόλεις ή χωριά με πληθυσμό έως 200.000 κατοίκους.
- 1.000 ευρώ ετησίως, για νομικά πρόσωπα που ασκούν εμπορική επιχείρηση και έχουν την έδρα τους σε πόλεις με πληθυσμό πάνω από 200.000 κατοίκους.
- 600 ευρώ ετησίως, για κάθε υποκατάστημα.
Πως θα μειώσετε το φόρο της επιχείρησης σας και ποιες είναι οι εκπιπτόμενες επιχειρηματικές δαπάνες δείτε εδώ.
Εισφορές ασφάλισης στον ΕΦΚΑ
Κάθε χρόνο ο κάθε επαγγελματίας θα πρέπει να δηλώνει την ασφαλιστική κλάση του ΕΦΚΑ στην οποία θέλει να ανήκει. Εαν δεν το κάνει, θα εισέρχεται αυτόματα στη χαμηλότερη ασφαλιστική κλάση.
Ασφαλιστικές κατηγορίες | Συνολικές Εισφορές |
Ειδική – Νέοι ελεύθεροι επαγγελματίες μέχρι 5 έτη | 152,93 € |
1η κατηγορία | 248,22 € |
2η κατηγορία | 295,87 € |
3η κατηγορία | 352,59 € |
4η κατηγορία | 421,78 € |
5η κατηγορία | 503,46 € |
6η κατηγορία | 652,06 € |
Επιπλέον παρέχεται προαιρετικά η δυνατότητα επιλογής συμπληρωματικών καλύψεων για επικουρική ασφάλιση και Εφάπαξ παροχές από το ΕΦΚΑ.
Η επιλογή θα ισχύει δεσμευτικά για όλο το έτος, και μπορεί να μεταβληθεί το επόμενο έτος.
Σε περίπτωση μη υποβολής αίτησης αλλαγής ασφαλιστικής κατηγορίας, παραμένει ενεργή η κατηγορία κατάταξης του προηγούμενου έτους.
Η δυνατότητα ελεύθερης επιλογής γίνεται μεταξύ τριών ασφαλιστικών κατηγοριών ως εξής:
Επικουρική Ασφάλιση ΕΦΚΑ
Ασφαλιστικές Κατηγορίες | Ποσό εισφοράς (€) |
1η | 44,24 |
2η | 53,32 |
3η | 63,53 |
Εφάπαξ παροχές ΕΦΚΑ
Φορολογικά βιβλία και στοιχεία (παραστατικά πωλήσεων)
Θα πρέπει υποχρεωτικά να τηρείτε λογιστικά αρχεία είτε ηλεκτρονικά είτε χειρόγραφα. Με ιδιαίτερη προσοχή θα αγοράσετε τα απαραίτητα μπλοκάκια αποδείξεων που απαιτεί η δραστηριότητα σας (Λιανικής πώλησης, παροχής υπηρεσιών, τιμολόγιο για επαγγελματίες, με ή χωρίς ΦΠΑ κτλ.).
1.Τιμολόγιο πώλησης: είναι στοιχείο που εκδίδεται για κάθε πώληση αγαθών και παροχή υπηρεσιών σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις και υπόκειται σε Φ.Π.Α.
2.Απόδειξη λιανικής πώλησης ή απόδειξη παροχής υπηρεσιών: για κάθε πώληση αγαθών ή υπηρεσιών σε ιδιώτες καταναλωτές, αντί για τιμολόγιο θα πρέπει να εκδώσετε απόδειξη λιανικής πώλησης, απόδειξη λιανικών συναλλαγών ή απόδειξη παροχής υπηρεσιών.
*Προσοχή : Για οικονομικές συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών και επιχειρήσεων με μετρητά το όριο είναι 500€. Μεγαλύτερα ποσά μόνο μέσω Τραπέζης.
Περισσότερα για τα παλιά φορολογικά παραστατικά εδώ
Σφραγίδα επιχείρησης
Από ένα τυπογραφείο ή βιβλιοπωλείο θα προμηθευτείτε μια σφραγίδα με όλα τα στοιχεία της επιχείρησης σας. Σε περίπτωση που έχετε 2 ή και παραπάνω διαφορετικές δραστηριότητες ή κάνετε αργότερα προσθήκη ΚΑΔ, μπορείτε να φτιάξετε παραπάνω σφραγίδες για όλες τις δραστηριότητες σας. Τα βασικά στοιχεία βρίσκονται παρακάτω
Η απόκτηση σφραγίδας σήμερα είναι προαιρετική.
Επωνυμία (Ονοματεπώνυμο) |
Διακριτικός τίτλος (εάν υπάρχει) |
Δραστηριότητα επιχείρησης |
Διεύθυνση έδρας, Τηλέφωνο |
ΑΦΜ – ΔΟΥ |
Προαιρετικά : website, αριθμός ΓΕΜΗ, αριθμός ειδικής αδείας κλπ) |
Εγγραφή στο μητρώο Πραγματικών δικαιούχων
Από την ημερομηνία σύστασης μέσα σε 60 ημέρες, θα πρέπει να υποβληθεί δήλωση για το Κεντρικό Μητρώο Πραγματικών δικαιούχων , ώστε να δηλωθούν ποιος ή ποιοι είναι οι πραγματικοί ιδιοκτήτες και διαχειριστές του Νομικού Προσώπου.
Το Κεντρικό Μητρώο Πραγματικών Δικαιούχων είναι ένα ηλεκτρονικό μητρώο το οποίο έχει δημιουργηθεί, μέσω διαδικτυακής ηλεκτρονικής εφαρμογής και τηρείται στην ΑΑΔΕ.
Σε αυτό, όλες οι νομικές οντότητες που έχουν έδρα στην Ελλάδα ή ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα, υποχρεούνται να καταχωρίζουν τα εκ του νόμου απαιτούμενα στοιχεία των πραγματικών δικαιούχων τους.
Πραγματικός δικαιούχος (beneficial owner) θεωρείται κάθε φυσικό πρόσωπο στο οποίο πραγματικά ανήκει ή το οποίο ελέγχει πραγματικά μία εταιρική οντότητα ή για λογαριασμό του οποίου διεξάγονται συναλλαγές μιας εταιρείας.
Επαγγελματικός λογαριασμός Τραπέζης
Από την ημερομηνία έναρξης δραστηριότητας στην εφορία, θα πρέπει υποχρεωτικά να προχωρήσετε στη δημιουργία επαγγελματικού λογαριασμού όψεως μέσα σε 30 ημέρες σε τράπεζα της επιλογής, που να σας εξυπηρετεί και να το δηλώσετε στο taxisnet. Ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών θα πρέπει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα για να γίνει αποδεκτό το iban.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται για σκοπό της επιχείρησης θα πρέπει να γίνονται από τον εμπορικό λογαριασμό, όπως και όλες οι εισπράξεις θα πρέπει να πιστώνονται εκεί. Κάτι τέτοιο μπορεί να σας διευκολύνει στη διαδικασία φορολογικού ελέγχου. Δήλωση επαγγελματικού λογαριασμού εδώ.
POS -Τερματικό ηλεκτρονικών συναλλαγών και σύστημα καρτών πληρωμής
Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη Κ.Υ.Α. 2019 , τα επαγγέλματα που είναι υπόχρεα να προβούν σε εγκατάσταση τερματικού ηλεκτρονικών συναλλαγών pos αναφέρονται εδώ.
Εαν είστε υπόχρεος, θα πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να σας πληρώνουν οι πελάτες σας αν το θελήσουν με χρήση κάρτας. Μπορείτε να κάνετε αγορά ή ενοικίαση συσκευής τερματικού POS, να δημιουργήσετε ένα eshop, καθώς και να κάνετε ηλεκτρονική χρήση e-pos όπως το viva wallet. Δεν υπάρχει προθεσμία ούτε καταχωρείται κάπου το σύστημα καρτών πληρωμής που θα επιλέξετε.
Φορολογικός ηλεκτρονικός μηχανισμός (Ταμειακή μηχανή)
Η επιλογή φορολογικού μηχανισμού θέλει ιδιαίτερη προσοχή, γιατί θα σας εξυπηρετεί για αρκετά χρόνια, δηλώνεται στο ΑΦΜ σας και η απώλεια της ταμειακής ή του βιβλίου μπορεί να φέρει μεγάλο πρόστιμο.Σε περίπτωση που η φύση της επιχείρησης απαιτεί τη λειτουργία ταμειακής μηχανής, θα πρέπει να αγοράσετε υποχρεωτικά μηχανισμό που να συνδέεται με τη ΓΠΣΣ online και το taxis.
Η δήλωση της Έναρξης των Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών, γίνεται ηλεκτρονικά μέσω taxisnet (www.gsis.gr) εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Ποιες επιχειρήσεις απαλλάσσονται από τη χρήση ταμειακής μηχανής εδώ.
Απογραφή εργοδότη στο ΙΚΑ για πρόσληψη προσωπικού
Εάν έχετε σκοπό να απασχολήσετε προσωπικό, θα πρέπει να προβείτε σε απογραφή εργοδότη στον ΕΦΚΑ την ίδια μέρα της πρόσληψης.
Ηλεκτρονική απογραφή ΕΦΚΑ εδώ
Στη συνέχεια πρέπει μέσα σε 3 ημέρες να υποβάλετε τις προσλήψεις ηλεκτρονικά στο εργάνη.
Επιπλέον θα πρέπει να κάνετε σύμβαση με έναν τεχνικό ασφαλείας για τον πίνακα προσωπικού. Επιπλέον, μπορείτε να παρακολουθήσετε το σεμινάριο τεχνικών ασφαλείας σε κάποιο ΚΕΚ , που σας επιτρέπει να έχετε αυτήν την ιδιότητα μόνο για τη δική σας επιχείρηση και κοστίζει ελάχιστα. Δείτε περισσότερα για τον τεχνικό ασφαλείας ατομικής επιχείρησης εδώ.
Σωστή επαγγελματική λογιστική υποστήριξη και καθοδήγηση
Ιδιαίτερη σημασία θα πρέπει να δώσετε στην παρακολούθηση των φορολογικών και γραφειοκρατικών υποχρεώσεων και ευθυνών που έχει μια επιχείρηση.
Ένα πολύ μικρό λάθος ακόμη και από άγνοια, μπορεί να βεβαιώσει πρόστιμα από 100€ μέχρι 10.000€ και να επιβάλλει αυστηρές κυρώσεις κυρίως σε έναν φορολογικό έλεγχο.
Η προσέγγιση μιας επιχείρησης απαιτεί υπευθυνότητα, κατάρτιση και συνεχή ενημέρωση. Θα πρέπει να βρείτε ένα αξιόπιστο συνεργάτη λογιστή-φοροτεχνικό/λογιστικό γραφείο που μπορεί να αναλάβει τις φορολογικές υποχρεώσεις καθώς και τις νέες που δημιουργούνται συνεχώς.
Ο καλός λογιστής αποδίδει προς όφελος σας μέσα σε μια ανθρώπινη και σταθερή συνεργασία, που βασίζεται στην εμπιστοσύνη και τη χημεία ανάμεσα σας. Δεν ταιριάζουν όλοι με όλους! Σας στηρίζει σε όλη την επιχειρηματική σας πορεία είτε κάνετε έναρξη ατομικής επιχείρησης, είτε ίδρυση ομόρρυθμης εταιρείας ΟΕ είτε σύσταση ΙΚΕ είτε οποιαδήποτε άλλη μορφή εταιρείας.
Μπορείτε να αποκτήσετε λογιστική υποστήριξη μόνο για την τήρηση και ενημέρωση των βιβλίων σας ή για την υποβολή αιτήσεων. Η επιλογή αυτή έχει μικρό κόστος για την επιχείρηση σας, γιατί η συνεργασία δεν είναι μηνιαία και δεν παρέχεται συμβουλευτική και επικοινωνία, γι’ αυτό σας επιτρέπει να πληρώνετε για την κάθε εργασία ξεχωριστά.
Μόνο στην πλήρη μηνιαία λογιστική υποστήριξη, υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας και κατά προτεραιότητα, η συμβουλευτική στην επιχείρηση, η άμεση ενημέρωση για νέους νόμους, η υποστήριξη σε φορολογικούς ελέγχους και η καθοδήγηση για μεγιστοποίηση κέρδους. Για να λάβετε όμως την καλύτερη δυνατή λογιστική υποστήριξη με όλα τα οφέλη, θα πρέπει να συνδεθούν με σεβασμό και εκτίμηση και οι δύο πλευρές λογιστή-επιχειρηματία!
Ενδεικτικές αμοιβές λογιστή εδώ : Τιμοκατάλογος λογιστικών υπηρεσιών
———-
Θέμης Αξιώτης
Φοροτεχνικός Α’ τάξης
MBA Σύμβουλος Ίδρυσης Επιχειρήσεων
Σύγχρονο Λογιστικό γραφείο Θεσσαλονίκη PKP IKE
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο [email protected] ή μέσω φόρμας επικοινωνίας
-Online συμβουλευτική
Αξιοποιήστε την υπηρεσία online συμβουλευτικής για να λύσετε φορολογικά θέματα και απορίες και για να σχεδιάσετε σωστά την έναρξη της επιχείρησης σας.
-Start My Business.gr – Σεμινάριο έναρξης επιχείρησης
Ο πιο πλήρης οδηγός για τη δημιουργία νέας επιχείρησης από το μηδέν μέσα από ένα online σεμινάριο με όλα τα σημαντικά θέματα για την έναρξη επιχείρησης και την ίδρυση μιας εταιρίας για να ενημερωθείτε κατάλληλα για το φορολογικό και νομικό πλαίσιο της σημερινής αγοράς.
Δείτε πληροφορίες και παρακολουθείστε το σεμινάριο
Δείτε περισσότερα άρθρα για έναρξη επιχείρησης και σύσταση εταιρείας :
-
Πως θα κάνετε έναρξη ατομικής επιχείρησης – Διαδικασία
-
Τι χρειάζεται για να ξεκινήσεις μια νέα επιχείρηση
-
Επιχείρηση με έδρα το σπίτι. Τι ισχύει;
-
Σύσταση ΙΚΕ ή ΟΕ; Φορολογία εταιρειών
-
Ίδρυση Ομόρρυθμης εταιρίας (Ο.Ε.) – Ετερόρρυθμης εταιρίας (Ε.Ε.) – Διαδικασία
-
Μονοπρόσωπη ΙΚΕ ή ατομική επιχείρηση; Επιλογή νομικής μορφής
-
Πως θα μειώσετε τον φόρο και τον ΦΠΑ για την επιχείρηση σας
-
Ίδρυση εταιρείας : Συγκριτικός πίνακας επιλογής νομικής μορφής με παραδείγματα φορολογίας
-
Σύσταση Ι.Κ.Ε. – Διαδικασία ίδρυσης – Κόστος – Δικαιολογητικά