Οι επισκέπτες/χρήστες των σελίδων και των υπηρεσιών του ιστότοπου «www.pkp.com.gr» (εφεξής καλούμενου “ο ιστοτόπος”) παραχωρούν τη συγκατάθεσή τους στους κατωτέρω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου του. Οι παρόντες όροι χρήσης δύνανται να τροποποιηθούν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, συνεπώς οι επισκέπτες/χρήστες θα πρέπει να επισκέπτονται τακτικά την παρούσα σελίδα, προκειμένου να ενημερώνονται για τυχόν τροποποιήσεις που προκύπτουν στους όρους χρήσης.
1.1 Υποχρεώσεις επισκεπτών
Οι επισκέπτες του παρόντος δικτυακού τόπου οφείλουν να συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανόνες και διατάξεις του Ελληνικού, Ευρωπαϊκού και Διεθνούς Δικαίου όσον αφορά στις τηλεπικοινωνίες. Στο πλαίσιο αυτό, οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στον παρόντα δικτυακό τόπο ή στο δίκτυο γενικότερα, από πράξεις απορρέουσες από κακή ή/και αθέμιτη χρήση των σελίδων ή/και υπηρεσιών του από τους επισκέπτες/χρήστες του, βαραίνει αποκλειστικά τους τελευταίους.
1.2 Παροχή και διαθεσιμότητα περιεχομένου
Ο ιστότοπος δεν εγγυάται σε καμία περίπτωση την ορθότητα, την πληρότητα ή και διαθεσιμότητα των περιεχομένων, σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών ή τα αποτελέσματά τους.
1.3 Περιεχόμενο δικτυακού τόπου
Ο ιστότοπος αποτελεί μια ηλεκτρονική διαδικτυακή δεξαμενή φορολογικών άρθρων, πληροφοριών και επικαιρότητας αλλά και ειδησεογραφικών νέων. Το πληροφοριακό υλικό καθώς και οι γνώμες που περιέχονται στην ιστοσελίδα εξυπηρετούν αποκλειστικά πληροφοριακό σκοπό και δεν θα πρέπει να εκληφθεί ως υποκατάστατο αντί ειδικής λογιστικής συμβουλής επί συγκεκριμένου θέματος.
Για κάθε φορολογικό ζήτημα το οποίο σας απασχολεί θα πρέπει να ζητήσετε εξατομικευμένη λογιστική υποστήριξη από το γραφείο μας. Ο ιστότοπος αναλαμβάνει τη συλλογή, επεξεργασία και διανομή του περιεχομένου του, χωρίς όμως σε καμιά περίπτωση να εγγυάται την αρτιότητα, την πληρότητα, την επάρκεια και γενικά την καταλληλότητα αυτού και την απουσία ενδεχομένων λαθών. Συνεπώς, οι επισκέπτες του αναλαμβάνουν και τη σχετική ευθύνη διασταύρωσης των παρεχομένων πληροφοριών με τις πηγές.
Ο ιστότοπος δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη σχετιζόμενη με οποιαδήποτε απώλεια που μπορεί να προκύψει από την εξάρτηση σε πληροφορίες ή υλικό δημοσιευθέν σε αυτή την ιστοσελίδα, αλλά ούτε και ευθύνη για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ή οποιαδήποτε λάθη ανεξαρτήτως της φύσης τους, είτε είναι νομικά, τυπογραφικά, τεχνικά είτε οποιασδήποτε άλλης φύσεως.
1.4 Αποκλεισμός λογιστικών συμβουλών
Ο ιστότοπος και οι ιδιοκτήτες και διαχειριστές του δεν παρέχουν διά του παρόντος άμεσες λογιστικές, φορολογικές συμβουλές, φοροτεχνικές υπηρεσίες ή παρεμφερείς συμβουλευτικές υπηρεσίες,καθώς το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στον ιστότοπο αποτελούν μία ενημερωτική προσφορά προς κάθε επισκέπτη του ιστότοπου και δε δύνανται σε καμιά περίπτωση να εκληφθούν ως άμεσες λογιστικές συμβουλές, ούτε υποκρύπτουν σε καμία περίπτωση οποιαδήποτε τέτοια απευθείας σχέση μεταξύ οποιουδήποτε λογιστή και πελάτη ή άμεση προτροπή για την επιχείρηση ή μη συγκεκριμένων πράξεων.
GDPR -Ενημέρωση για την προστασία προσωπικών δεδομένων
(σύμφωνα με τον Κανονισμό 2016/679, εφεξής: ΓΚΠΔ)
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΚΠ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΑΝΘΕΩΝ 36 ΠΕΡΑΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
E-mail: [email protected] Tηλ. 2392400557
2.1 Συλλογή και επεξεργασία προσωπικών δεδομένων
Με την ανάθεση της λογιστικής υποστήριξης ή μιας φορολογικής υπόθεσης σας σε εμάς, συλλέγουμε τις εξής πληροφορίες: Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Διεύθυνση e-mail, Αριθμό τηλεφώνου (σταθερού και κινητού), ΑΦΜ/αστυνομική ταυτότητα, κωδικoύς taxis και άλλες απαραίτητες πληροφορίες για την εκτέλεση της εκάστοτε υπηρεσίας.
Οι παραπάνω πληροφορίες αποτελούν προσωπικά δεδομένα, σύμφωνα με τον Κανονισμό 2016/679 (άρθρο 4 αριθ. 1), όπου ορίζεται ότι δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα είναι κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων»).
2.2 Σκοπός της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων
Η συλλογή και επεξεργασία των εν λόγω πληροφοριών είναι αναγκαία, προκειμένου να εξακριβώσουμε την ταυτότητα του εντολέα μας, για να επικοινωνούμε μαζί σας, να εκδίδουμε τα αντίστοιχα παραστατικά, να εκτελέσουμε την εργασία με επαγγελματισμό, να σας εκπροσωπήσουμε κατόπιν εντολής σας ενώπιον Δημόσιων και ιδιωτικών φορέων. Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων γίνεται για την εκτέλεση της υπηρεσίας που μας έχετε αναθέσει, στηρίζεται δε, στη διάταξη του άρθρου 6 παρ. 1 στοιχ. β΄ ΓΚΠΔ, καθώς είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη σύμβαση εντολής.
2.3 Διάστημα διατήρησης
Για να καθοριστεί το κατάλληλο χρονικό διάστημα διατήρησης, το λογιστικό γραφείο λαμβάνει υπ’ όψη την ποσότητα, τη φύση και την ευαισθησία των προσωπικών δεδομένων, τους σκοπούς για τους οποίους τα επεξεργάζεται και τη δυνατότητα να πετύχει τους σκοπούς αυτούς με άλλα μέσα, καθώς επίσης και τα χρονικά διαστήματα για τα οποία ίσως χρειαστεί να διατηρήσει προσωπικά δεδομένα προκειμένου να εκπληρώσει λογιστικές υποχρεώσεις ή για να ανταποκριθεί σε καταγγελίες/ερωτήσεις και να προστατέψει τα νόμιμα δικαιώματά μας σε περίπτωση άσκησης κάποιας αξίωσης (λ.χ. 20ετής διάρκεια βάσει 249 σε συνδ. Με 904επ. ΑΚ). Όταν δεν χρειαζόμαστε ή δεν υφίσταται πλέον νόμιμος λόγος διατήρησης τους, τα προσωπικά σας δεδομένα, διαγράφονται ή καταστρέφονται με ασφάλεια.
2.4 Δικαιώματα του υποκείμενου των δεδομένων
Έχετε τα παρακάτω δικαιώματα, σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ:
α)Δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα, β)Δικαίωμα διόρθωσης, γ)Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας, δ)Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία, ε)Δικαίωμα στη λήθη, στ) Δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων
Για να ασκήσετε τα παραπάνω δικαιώματά σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, εγγράφως, με αποστολή ταχυδρομικής επιστολής, στη διεύθυνση: [email protected].
Δεν διαβιβάζουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους.
2.5 Φόρμα επικοινωνίας
Τα δεδομένα που μπορεί να στείλετε αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την ανταπόκριση στο αίτημά σας ή για την επαφή και την επικοινωνία από εμάς.
2.6 Online αγορά υπηρεσιών
Τα προσωπικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται κατά την αγορά λογιστικών υπηρεσιών ηλεκτρονικά είναι : Ονοματεπώνυμο , email , διεύθυνση , τρόπος συνάντησης και σχόλια. Επιπλέον τα στοιχεία τιμολογίου είναι απαραίτητα για συναλλαγή με επιχειρήσεις.
3.1 Πνευματική ιδιοκτησία
Το περιεχόμενο και το δικαίωμα χρήσης σημάτων, λογοτύπων και οποιουδήποτε περιεχομένου του δικτυακού τόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του ιδιοκτήτη του δικτυακού τόπου.
Σύμφωνα με το άρθρο 2 παράγραφος 5 του νόμου 2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας «Η προστασία του παρόντος νόμου δεν εκτείνεται σε επίσημα κείμενα με τα όποια εκφράζεται η άσκηση πολιτειακής αρμοδιότητας και ιδίως σε νομοθετικά, διοικητικά ή δικαστικά κείμενα, καθώς και στις εκφράσεις της λαϊκής παράδοσης, στις ειδήσεις και στα απλά γεγονότα ή στοιχεία.» και σύμφωνα με το άρθρο 25 του ίδιου νόμου «1. Επιτρέπεται, χωρίς την άδεια του δημιουργού και χωρίς αμοιβή στο μέτρο που δικαιολογείται από τον επιδιωκόμενο σκοπό:
α) η αναπαραγωγή και η διάδοση στο κοινό, για λόγους περιγραφής επίκαιρων γεγονότων με μέσα μαζικής επικοινωνίας έργων, που βλέπονται ή ακούγονται κατά τη διάρκεια ενός τέτοιου γεγονότος β) η αναπαραγωγή και η διάδοση στο κοινό με μέσα μαζικής επικοινωνίας προς το σκοπό της ενημέρωσης επί επίκαιρων γεγονότων πολιτικών λόγων, προσφωνήσεων, κηρυγμάτων, δικανικών αγορεύσεων ή άλλων έργων παρόμοιας φύσης, καθώς και περιλήψεων ή απόσπασμα από διαλέξεις, εφόσον τα έργα αυτά παρουσιάζονται δημόσια. 2. Η αναπαραγωγή και η διάδοση στο κοινό πρέπει, όταν αυτό είναι δυνατό, να συνοδεύονται από την ένδειξη της πηγής και του ονόματος του δημιουργού.».
Το σύνολο των ανωτέρω όρων αποτελούν τη συνολική συμφωνία μεταξύ του ιστότοπου και του επισκέπτη των σελίδων και υπηρεσιών του. Καμία τροποποίηση των όρων αυτών δε θα λαμβάνεται υπόψη και δε θα αποτελεί τμήμα της συμφωνίας αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί σε αυτή. Όλοι οι ως άνω όροι θεωρούνται ουσιώδεις και ακυρότητα ενός ή περισσότερου από αυτούς δεν επιφέρει ολική ακυρότητα των παραπάνω όρων.
3.2 Σύνδεσμοι προς άλλους δικτυακούς τόπους (links)
Ο ιστότοπος δε φέρει καμία ευθύνη, ούτε είναι σε θέση να επηρεάσει το περιεχόμενο δικτυακών τόπων στους οποίους παραπέμπουν σύνδεσμοι που βρίσκονται στον δικτυακό του τόπο. Ο ιστότοπος δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και την πληρότητα των υπηρεσιών άλλων web sites και σελίδων στα οποία παραπέμπει μέσω «δεσμών» ή hyperlinks.
Συνεπώς, για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά την χρήση τους οφείλετε να απευθύνεστε απευθείας στα αντίστοιχα web sites και σελίδες, τα οποία και φέρουν τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους. Ο ιστότοπος σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι ενστερνίζεται ή αποδέχεται το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες των web sites και των σελίδων στα οποία παραπέμπει ή ότι συνδέεται με αυτά κατά οποιονδήποτε άλλο τρόπο.
3.3 Αναπαραγωγή περιεχομένου
Ο ιστότοπος επιτρέπει τη χρήση, εκμετάλλευση, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή και αντιγραφή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του παρόντος δικτυακού τόπου, υπό την προϋπόθεση πως αυτά δε θα αλλοιωθούν με οποιονδήποτε τρόπο και μόνο εφόσον αναφέρεται ρητά η πηγή του περιεχομένου και ο συντάκτης του σχετικού κειμένου.
Η ιστοσελίδα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί Cookies ως μέρος της διευκόλυνσης αλλά και λειτουργίας των υπηρεσιών της ιστοσελίδας. Τα Cookies είναι μικρά αρχεία (text files), τα οποία αποστέλλονται και φυλάσσονται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη/συνδρομητή, επιτρέποντας σε ιστοσελίδες όπως το service-parts, να λειτουργούν απρόσκοπτα και χωρίς τεχνικές ανωμαλίες, να επιτρέπουν τη συλλογή πολλαπλών επιλογών του χρήστη/συνδρομητή, και την αναγνώριση χρηστών/συνδρομητών και διευκολύνουν την πρόσβασή τους στην ιστοσελίδα, και επίσης συλλέγουν δεδομένα για τη βελτίωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Τα Cookies δεν προκαλούν βλάβες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των χρηστών αλλά και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτούς. Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί τα Cookies για να παρέχει στους χρήστες/συνδρομητές πληροφορίες και να διεκπεραιώνει τις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας.
- Τρίτοι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της Google, δύναται να εμφανίσουν διαφημίσεις της ιστοσελίδας σε ιστότοπους στο διαδίκτυο.
- Τρίτοι προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένης της Google, δύναται να κάνουν χρήση cookies για την προβολή διαφημίσεων που βασίζονται σε προηγούμενη επίσκεψη του χρήστη στο δικτυακό τόπο.
Επισημαίνεται ότι τα Cookies είναι απόλυτα αναγκαία προκειμένου να λειτουργεί σωστά και απρόσκοπτα η ιστοσελίδα.
5.1 Προγραμματισμός διαδικτυακού ραντεβού με σύμβουλο
Για να γίνει προγραμματισμός ραντεβού, θα πρέπει πρώτα γίνει εξόφληση της υπηρεσίας. Αμέσως μετά την εξόφληση της υπηρεσίας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της αγοράς και στη συνέχεια θα λάβετε απάντηση μέσω email για τον προγραμματισμό του ραντεβού εντός 3 εργάσιμων ημερών, συνήθως βέβαια η απάντηση του λογιστικού γραφείου αποστέλλεται την επόμενη εργάσιμη μέρα.
Το ραντεβού συμβουλευτικής υλοποιείται μέσα σε ένα διάστημα από 2 έως 7 εργάσιμων ημερών μετά την πληρωμή. Για τα πρωινά ραντεβού υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα.
Ο χρήστης μπορεί να αναβάλλει και να τροποποιήσει την ημερομηνία του ραντεβού του για σημαντικό λόγο χωρίς κόστος μέχρι δύο (2) φορές.
Οι ώρες για τον προγραμματισμό και την υλοποίηση των ραντεβού είναι σύμφωνα με τις προτάσεις που κάνει το λογιστικό γραφείο.
Όλα τα ραντεβού συμβουλευτικής μπορούν να υλοποιηθούν και δια ζώσης στο γραφείο στην Περαία Θεσσαλονίκης, όπου στο χώρο τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας κατά του COVID-19.
Το λογιστικό γραφείο ΠΚΠ ΙΚΕ διαθέτει συμβούλους που συνεργάζονται και επικοινωνούν στα Αγγλικά σε εξαιρετικό επίπεδο. Ωστόσο το ραντεβού συμβουλευτικής μπορεί να υλοποιηθεί μόνο στην Ελληνική γλώσσα.
5.2 Θέματα συμβουλευτικής προς συζήτηση
Τα θέματα της συμβουλευτικής αφορούν κατά κύριο λόγο τους τομείς και αρμοδιότητες της λογιστικής και φορολογικής επιστήμης. Απορίες σχετικά με επιδοτούμενα προγράμματα ΕΣΠΑ και αναπτυξιακού νόμου, είναι κάτι διαφορετικό και χρειάζεται ξεχωριστή επικοινωνία με εξειδικευμένο σύμβουλο.
Τα επιδοτούμενα προγράμματα μπορεί να περιέχουν οικονομικά δεδομένα της επιχείρησης, αλλά είναι μια δραστηριότητα που απαιτεί την δική της εξειδίκευση. Το λογιστικό γραφείο ΠΚΠ ΙΚΕ, μπορεί να κάνει συστάσεις για κάποιον επαγγελματία σύμβουλο ΕΣΠΑ, αλλά δεν παρέχονται υπηρεσίες συμβουλευτικής και διαχείρισης επιδοτούμενων προγράμματων.
Η υπηρεσία συμβουλευτικής παρέχεται μόνο μέσα από λεκτική επικοινωνία και όχι μέσα από γραπτό κείμενο , για λόγους εξοικονόμισης χρόνου.
Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα επιχειρηματικής δραστηριότητας παρέχονται μόνο για επιχειρήσεις που έχουν την έδρα τους εντός Ελλάδος. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το φορολογικό καθεστώς και τη νομοθεσία για επιχειρήσεις που έχουν έδρα στο εξωτερικό.
5.3 Online σεμινάριο έναρξης επιχείρησης
Το σεμινάριο γίνεται εξ αποστάσεως μέσα από την πλατφόρμα google meet. Η διάρκεια του είναι συνολικά 3 ώρες.
6.1 Πληρωμές και συναλλαγές
Το λογιστικό γραφείο δέχεται πληρωμές με χρεωστική κάρτα, πιστωτική κάρτα, ή άλλη υπηρεσία πληρωμών εγκεκριμένη από την ελληνική αρχή. Σε όλες τις συναλλαγές επιβάλλεται ο ΦΠΑ 24%.
Οι συναλλαγές του χρήστη με το λογιστικό γραφείο ΠΚΠ ΙΚΕ γίνονται μέσω της Τράπεζας Πειραιώς με χρήση κάρτας (χρεωστικής, πιστωτικής, προπληρωμένης κτλ.) τύπου VISA, MASTERCARD & MAESTRO ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
6.2 Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
Η διαδικασία ολοκλήρωσης της πληρωμής πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών των αντίστοιχων πιστωτικών ιδρυμάτων, που είναι αρμόδια ώστε να εξασφαλίσουν την απόλυτη ασφάλεια των συναλλαγών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα eshop.
Για τις αγορές που γίνονται μέσω χρωστικής ή πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας. Η χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας θα πραγματοποιείται, εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της.
6.3 Ασφάλεια πληρωμών
Σχετικά με τις προσωπικές πληροφορίες της οικονομικής συναλλαγής, δηλαδή διεύθυνση, αριθμός χρεωστικής κάρτας, αριθμός τραπεζικού λογαριασμού κλπ, παρέχεται κρυπτογράφηση TLS 1.3 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 256-bit (SecureSocketsLayer – SSL).
Το λογιστικό γραφείο δεν έχει πρόσβαση σε τραπεζικά δεδομένα, και δεν κρατά πληροφορίες σχετικές με την τράπεζα ή την χρεωστική κάρτα.
Το λογιστικό γραφείο δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για ζημιές ή απώλειες που θα υφίσταται ένα μέλος, η κάρτα του οποίου χρησιμοποιείται με μη εξουσιοδοτημένο τρόπο. Το ίδιο ισχύει και για ζημίες που θα προκληθούν από έλλειψη προγράμματος προστασίας από ιούς.
6.4 Πληρωμή με τραπεζική μεταφορά (έμβασμα)
Ο χρήστης μπορεί να αγοράσει ηλεκτρονικά υπηρεσίες και να κάνει την εξόφληση με τραπεζική μεταφορά στις συνεργαζόμενες τράπεζες του λογιστικού γραφείου , Τράπεζα Πειραιώς και Εθνική Τράπεζα. Εαν η μεταφορά χρημάτων γίνει από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα, θα πρέπει να αποστείλετε αντίγραφο του εμβάσματος στο email [email protected] με θέμα “Εξόφληση online υπηρεσίας”.
7.1 Επιστροφή χρημάτων
Επιστροφή χρημάτων γίνεται οποιαδήποτε στιγμή αποφασίσει ο χρήστης, το αργότερο έως και 24 ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού. Η πίστωση γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο χρήστης στο λογιστικό γραφείο , μέσα από το αίτημα ακύρωσης και επιστροφής που θα γίνει από το email που έγινε η αγορά. Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων τα έξοδα επιστροφής που μπορεί να προκύψουν, βαρύνουν τον καταναλωτή.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται σε περίπτωση πραγματικής αδυναμίας χρήσης της υπηρεσίας με υπαιτιότητα του λογιστικού γραφείο, και εφόσον το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών.
7.2 Ακύρωση ραντεβού
Ο χρήστης μπορεί να αναβάλλει το ραντεβού του έως δύο φορές. Επιπλέον, μπορεί να ακυρώσει το ραντεβού και να λάβει πλήρη επιστροφή των χρημάτων του, αρκεί να στείλει αίτημα ακύρωσης στο email του λογιστικού γραφείου [email protected].
Εαν το αίτημα ακύρωσης δεν έχει σταλεί το αργότερο μέχρι και 24 ώρες πριν το προγραμματισμένο ραντεβού, τα χρήματα δεν επιστρέφονται καθώς ο χρόνος του γραφείου δεσμεύτηκε κανονικά. Μόνο μετά από επικοινωνία και τελική απόφαση του διαχειριστή, θα μπορούσε ίσως να γίνει επιστροφή χρημάτων.
7.3 Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Στο λογιστικό γραφείο ΠΚΠ ΙΚΕ, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του αρ. 3ιβ του Ν. 2251/1994 και τις διατάξεις της Οδηγίας 2011/83/ΕΕ, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει κατά την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης.
Για την περιήγηση στην Ιστοσελίδα δεν απαιτείται η εγγραφή του Χρήστη. Ωστόσο , στην περίπτωση αγοράς υπηρεσιών απευθείας μέσω του συστήματος υποδοχής καρτών πληρωμής , θα πρέπει υποχρεωτικά να γίνεται εγγραφή.
Ταυτόχρονα με την εγγραφή , γίνεται συγκατάθεση για χρήση προσωπικών δεδομένων όπως είναι το Όνομα, το Επώνυμο, η ταχυδρομική και η ηλεκτρονική διεύθυνση.
Οποιαδήποτε στιγμή δύναται να γίνει επικαιροποίηση των στοιχείων εγγραφής στην ιστοσελίδα, καθώς και διαγραφή λογαριασμού όπου διαγράφονται άμεσα όλα τα σχετικά προσωπικά δεδομένα, εκτός αν πρέπει να διατηρηθεί υποχρεωτικά αρχείο σύμφωνα με τη νομοθεσία όπως για φορολογική χρήση.
Το λογιστικό γραφείο έχει δικαίωμα να σταματήσει μονομερώς την λειτουργία του λογαριασμού και να προχωρήσει σε διαγραφή του χωρίς προηγούμενη αιτιολόγηση.